ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΕΛΛΙΑ
17/01/2020
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΛΩΝ
29/01/2020
Προβολή όλων

ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΠΕΑΘΕΝ

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τέτοια εποχή η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Ε.Ν. κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα της παρουσία μελών και φίλων.  Έτσι βρεθήκαμε για μια ακόμη φορά την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου στο κοσμικό κέντρο ΟΜΑΛΟΣ στο Μοσχάτο, όπου ο Πρόεδρος Ελευθέριος Σαριδάκης μαζί με τα μέλη του Δ.Σ. υποδεχθήκαμε τους καλεσμένους μας στον φιλόξενο χώρο του κέντρου και πραγματοποίησαμε την εκδήλωσή μας με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την απονομή βραβείων αριστεύσαντων παιδιών συναδέλφων θαλαμηπόλων και στη συνέχεια δόθησαν οι ετήσιες οικονομικές παροχές στους συναδέλφους που συνταξιοδοτήθηκαν την χρονιά που μας πέρασε. Αμέσως μετά ο Πρόεδρος απηύθυνε χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους και ξεκίνησε την ομιλία του, η οποία ακολουθεί παρακάτω.

Ο εκπρόσωπος Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεου, π. Ιωάννης Αγγελιδάκης καθώς και ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Ανδρέας ευλόγησαν την αγιοβασιλόπιτα, παρουσία εκπροσώπων φορέων της ναυτοσύνης.

Φέτος μας τίμησαν με την παρουσία τους μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι της Γενικής Γραμματείας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,  ο πρώην Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κύριος Δρίτσας Θεόδωρος, ο βουλευτής Ν.Δ. – Πρόεδρος Επιτροπής Δεοντολογίας κύριος Ιωάννης Τραγάκης, ο βουλευτής Ν.Δ. κύριος Κώστας Κατσαφάδος, ο Γραμματέας Τμήματος Ναυτιλίας ΚΙΝΑΛ κύριος Σπανάκος Νικόλαος, ο Υπολιμενάρχης Πειραιά κύριος Μπικάκης Βασίλειος, ο Διευθυντής Κλάδου Β’ Ναυτιλίας Υποναύαρχος Λ.Σ. κύριος Μάμμης Βασίλειος, ο Διευθυντής Προσωπικού Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ. κύριος Ισάκογλου Νικόλαος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Ναυτικών Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. κύριος Βουτσινάς Αντώνιος, ο Διοικητής Σχολής Θαλαμηπόλων του ΚΕΣΕΝ Πλωτάρχης κύριος Γεωργόπουλος Νικόλαος, ο Πλωτάρχης Λ.Σ. κύριος Ζέρβας Ζήζιμος απο το Τμήμα Ναυτολογίας Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιάς καθώς και μεγάλη αντιπροσωπεία του Λιμενικού Σώματος,  ο Πρόεδρος του ΝΑΤ καθώς και η Δ/ντρια του ΝΑΤ, ο Πρόεδρος και η Αντιπρόεδρος του ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΟΥ καθώς και ο Διευθυντής Μονάδος Υγείας του ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΟΥ, εκπρόσωποι της Γ.Σ.Ε.Ε., Ε.Κ.Π., εκπρόσωποι του Υπουργείου Εργασίας και της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εκπρόσωποι εφοπλιστικών και ναυτιλιακών γραφείων, εκπρόσωποι Ναυτεργατικών Σωματείων και Ενώσεων Συνταξιούχων Ναυτικών, οι μαθητές και ο Διοικητής της Σχολής Θαλαμηπόλων, έγκριτοι δημοσιογράφοι και φυσικά οι θαλαμηπόλοι με τις οικογένειές τους.

Ακολούθησε ένα πλούσιο τραπέζι με ζωντανή μουσική και εκλεκτά εδέσματα, μέσα σε κλίμα ευφορίας, ανταλλάσσοντας ευχές για το ξεκίνημα του νέου έτους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθεί ο λόγος του Προέδρου ΠΕΑΘΕΝ κου Σαριδάκη:

 

“ΠΑΤΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ,

ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΔΡΕΑ,

ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ,

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ,

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ,

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΩΝ,

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,

ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Δ.Σ. ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΑΘΕΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ. 

ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ “ΟΜΑΛΟΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ.

ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ – ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ.

ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΙ, ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΙ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΙ) ΠΟΥ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ.

Η ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ, ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ. 

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΥΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ.  ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΑΦΕΙΣ ΙΔΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. 

ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΖΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΞΗΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙKΟΥ ΔΙΑΚΑΙΟΥ. 

Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. 

ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΑΜΕΛΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. 

ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΥΣΜΕΝΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΦΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.  ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20ΕΤΙΑ.

ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ, ΚΑΘΩΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΩ, ΜΕ ΑΝΑΧΩΜΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΠΩΛΕΣΘΗΚΑΝ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΕΤΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ – ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ – Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗΣ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΞΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΡΙΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΠΙΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΦΕΙΛΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΤΗΣ ΠΝΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ, ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΤ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ,

  • ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ.
  • Ο ΝΟΜΟΣ 4387 ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2016 ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΙΤΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ 384 ΕΩΣ 721 ΕΥΡΩ, ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΩ ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.

ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΣ.  

  • ΝΟΜΟΣ 4150, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 29 ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΡΙ.
  • ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.
  • ΘΕΣΠΙΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ 6ΜΗΝΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ 7ΜΗΝΗΣ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗΣ ΤΑΧΥΠΛΟΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΠΛΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ 4ΜΗΝΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ 4 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.
  • Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΩΝ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΠΙΚΡΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ.

ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΣΤΑ ΖΕΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ Η ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΙΘΜΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΘΡΕΦΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 2000 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.”

 

 

Comments are closed.